you stick your head in the sunshine

Dålig updatering, jag vet. Inte för att verka tråkig men det händer inte så jävla mycket just nu. Skola, kompisar, träning och pojkvännen tar upp det mesta av tiden, men det är så det ska vara ju. Sommaren, som var bland de bästa i mitt liv är tyvärr över. Tråkigt men sant. Och nu rullar allt på som vanligt, skönt att komma in i lite rutiner igen faktiskt. Imorgon, den 3:e september blir det 2-månaders firande med finaste pojkvännen. Hur mycket jag än smörar och hur nyfiken jag än är vägrar han att berätta planerna han har gjort upp för imorgon. Är helt sjukt nyfiken hi hi, men det ska bli kul. Tror minsann att jag har världens bästa pojkvän. Finaste Herman ♥

/ Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0