waka waka

Hela helgen har varit så jävla grym, helt klart bästa på länge! Gårdagskvällen va så jävla underbar med mackor på huvudet, hjärnskakningar, ellens cp-attacker och broccoli. Hahahha... Cosy.

Dagen började tillsammans med älsklingen som i för övrigt är grym på att städa, eller? hihi. Sedan bar det av till salabacke med Becki-luran för att servera på favorit simpes mammas 50-års fest. Måste bara tillägga att simon har världens tuffaste mormor. Seriöst en riktig krutgumma. Det e nice det. Nu sitter jag och pluggar spanska med en jävla huvudvärk, har prov imorgon och jag är sååå körd. Gaaaah jag orkar inte. Nu ska jag gå och decka. Ciaaaao

/ Kajsa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0