Trick me

Kulturnatten, inget i jämförselsevis med valborg men ändå grymt stor grej här i Uppsala. En aning överskattat, men ändå roligt! Har jobbat hela dagen, med att sälja böcker på bibblan. Jadå, där träffar man alltid på roliga personer måste jag säga. Roligast var ändå gubben som i stort sett var där alla fyra timmarna jag jobbade, han bestämde sig sedan för en hel trave böcker han ville köpa med sig hem. Vill du ha en påse? sa jag, det kostar 2 kr extra. Hmm, svarade han. Låt min tänka några minuter, det här krävs lite eftertanke. Haha, ingen impulsiv gubbe det där inte. Nej men det va kul att jobba, några av mina sötnosar kom och hälsade på så det va skoj. Fick till och med en blomma av en viss Emil Lind. Sötnosen!

Nu blir det mys och middag med älsklingarna Tove och Issa. Askuligt! ♥

Puss Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0