skogsmulle

Heeeej hajkellen är hemma !

Ska bara ge en snabb uppdate om mina senaste tre dagar i skogen. Vädret var till en början väldigt lovande, himlen var  i en klarblå nyans, men dagarna gick och vinden började växa, även stora stygga gråa moln började växa på himlen!
"Men vadå det är bara bra om det regnar så vi får uppleva lite riktigt frilufsliv"; detta var ett citat av min kära Jans egna ord.

Annars så har vi byggt våra egna vindskydd, gjort upp eld stupp i kvarten, täljt egna bestick, paddlat kajak, badat bastu m.m ! Nej men dagarna var trots smutsen och blåsorna helt ok! Dock skönt att vara hemma igen!

Nu ska iaf jag och min bästa vän chilla lite med en film, host *kokosbollar* host.

Ciaooo vänner / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0