I get lost in the beauty in everything I see

Ellen verkar ha haft det bra på sin hajk men jag har saknat min lilla kompanjon i skolan. Vem ska jag annars sitta med längst fram på svenskan och smöra järnet med? Vem ska jag annars disskutera de "intressanta" c-uppgifterna i metteboken med? Vem om inte Ellen ska jag dela paniken med över hur otroligt fluffigt mitt hår är vissa dagar? Men ja, det känns skönt att hon är tillbaka. Lite mer skogsmulle än vanligt, men det är nice

Gårdagen var underbar, men den hade inte kunnat bli så mycket annat med tanke på att jag har sötaste pojkvännen! Ikväll blir det middags-mys med j & s. Askalasiga som vi är så får vi se vart kvällen leder. Men grymt kommer det bli i vilket fall! ♥

Puss Kajsa

Kommentarer
Postat av: ellen

Skönt att vara hemma till kompanjon igen! <333

2010-09-04 @ 16:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0