.

"Mig äger ingen" japp så lyder huvudrubriken på mitt kvälls, eventuellt även nattnöje! Ska försöka åtminstone plöja igenom 100 sidor nu! Känns jätte kul. Annars så har dagen vart lite svajig, humöret pendlade lite sisådär. Men för mestadelen va det bra, lite trött bara! Tränade även med bellsan och ella efter skolan, det blev spinning, ett svettigt pass det! Just det måste bara nämna att igår va jag och frilufsgänget ute och paddlade kanot, fyy farroooooo säger jag bara! Jag fick ta av mig skorna i kanoten och vada ut i vattnet, eller rättare sagt leran..


/ ellen


Bjuder på en finfin bild på mig och becksan!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha taggad tjej där till vänster! hehe, hungrig och kissnödig var det !! ;)

2010-09-15 @ 08:07:24
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0