you are my sweetest downfall

En alldeles vanlig torsdag skulle man kunna säga. Prov på morgonen, ytterligare några lektioner, matte ♥, volleyboll på idrotten.. Plågsam sport det där alltså, mina armar var helt förstörda efteråt. Aj! Ellen min underbart omtänksamma vän bara skrattade åt mig och kallade mig klen. Va fan? Tack tack. Sista lektionen var samhällsjuridik utan lärare, det gick.. bra? Hade en riktig livlig diskussion med berit, skitungen och issy mc fluffy. Man skulle kunna tro att dom lever i en annan värld, typ knäppisplaneten. Aja, det va nice. En dag kvar till lovet nu då! S to the oft


Indien -09. Längtar tillbaka något sjukt mycket!

Puss Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0