LOV

Hello :D Första dagen på lovet! Känns riktigt asbra! :D Vaknade för typ en timme sen, klockan tolv, de känns lov! Gårdagen spenderades först på fik med mina favoriter, köpte även ett par nya träningsbyxor. På kvällskvisten så gick jag och lina upp till Erik för att titta på idol och lite annat smått och gott. Vi bakade även den godaste tårtan jag lyckats göra på den senaste tiden... he . 

Haaa måste bara säga att mina föräldrar nu blivit besatta av facebook, ahah de är askul! Dom kommer och frågar mig om råd hela tiden haha så söta! Pappa frågade mig nyss hur man skriver ett meddelnade, och varför de ligger sju pers på hans vänförfrågningar, populär kille?? :D Nää nu ska jag och erik bege oss in till staden och träna. ciaooooo / ellen

  
hahaha jag hittade den här bilden just!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0