trött tjej

Holla amigos. Torsdags kväll, jag och mina fina vänner spårar på fejjan, de är nämligen så att min väldigt, (verkligen) tekniska vän Berit har skapat en alldeles egen grupp för bara mongogänget! :D De gillas ju faktiskt! Dock så är hela datan som en samlingsplats för jobbiga små datapartiklar som gör att datan blir segare... antar att de är partiklar höhö.
Nej men jag har nyss skrivit en recension om "american beuty" finfin film det! Blev inte psykad i flera dagar efter bara.. 
Dagen har som VANLIGT spenderats i skolan, var annars lixom he he . Nej men de va en chill dag, hade samprov första timmen, de gick bra, sedan matiiis. Idrotten va dessutom skoj som vanligt, vollyboll vett ni, tunga grejer det där ! kajen och jag gjorde vårt bästa för att rädda vårt lag från att hamna på sista plats, desvärre misslyckades vi... inga kommentarer. Näää nu ska besöka badrummet, eventuellt även badkaret, eller duschen beroende på hur stor orken är, därefter väntar sängen!!! / ellen


Min vän linusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0