totti

Ska börja med att säga GRATTIS ÄLSKADE TOTTE WERN :D hoppas du får en superdag idag, äntligen lika gammal och cool som moi :D mihii PUSS PÅ DIG IAF SÖTNOS :D

Annars så har jag vart en lektion idag i skolan, vi hade matte, älskade matte :D. Vi håller på med derivator, de är kul faktiskt :D, sen så slutade vi. Efter skolan så irrade jag och issan runt i skolan efter en kopiator haha vi är för bra .. Efter skolan så var jag, beck och iss på staden och gjorde ett ärende. Eller två ärenden mihiii. Kvällen består av mig beck, lollo, godis, tv;n och en soffa. det kan bli ganska så awesooome . Puss och hej leverpastej / Ellen




 
jag och tottan förra nyår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0