rixdax!

Hejsaaan! Sitter i köksfönster och blir totalt bländad av solen men de funkar. idag hade vi bara två lektioner i skolan, sooftish! Dock var jag hungrig och mina medklassvänner försvann alla, så jag tog initiativet och gick själv, helt själv in i matsalen för att äta med mina firendisar dillen och erik och deras vänner. Nu har jag kört rixdax typ 100 ggr, det är helt seriöst beroendeframkallande! Jag vill så gärna hamna på high scoore listan! Fick 9300 nyss, bara 700 från att hamna på listan mi ihihi, ska nog försöka lite till snart hehe. Ajaaa hur som helst ska jag plugga samhällskunskap sååå ciaaoooo :D
 

Lina och jag, vi hade en liten thing för att klä ut oss ;) / ellen
/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0