onsdag

Onsdag, sooooft dag som attan! Dock så har jag ett litet prolem med tid ja... trots sovmorgon till kvart i ett så cyklar ja inte fören jag ABSOLUT måste.. detta resulterar i att jag panik cyklar och kommer in i klassrummet som en svettig galning och faller ihop på golvet. fina fina klassrumsgolv... Annars var dagen riktigt fin :) hitta ett par jättefina skor som jag vill ha, dock så har jag inte pengar åt dom just nu :(. men annars är livet bra, har pluggat JK i några timmar nu och nu känns det faktiskt as bra! Får se om känslan håller efter provet imorn :). Dessutom så är mina favvo veckodag imorn hihi mee aime torsdagar i skolan :D .

här har jag och min madre

puss ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0