nåntuna by night!

Tjosssii :D. Sitter i soffan här uppe by my self! min föräldrar bestämde sig för att åka till landet igår kväll så det lämnade mig ensam här hemma. Jag som var rätt opepp på allt, bestämde mig för att städa rummet, det blev as fint föressten Mihehe. Sedan la jag mig i soffan och läste en fredagskväll (A), nej men Ida kom hit sen faktiskt så helt ensam var jag inte, vi kollade på idol, eller rättare sagt jag kollade på idol och ida sov haha ! 

Det inträffade föressten en skumm grej här utanför mitt fönster igår, jag satt och kollade på nån dålig rysare och ida låg och snarkade brevid, när jag märkte att ett gäng skumma människor i typ mantlar och masker sparng runt på gatan utanför mitt fönster. Jag gick snabbt och låste dörren och satt sen rädd för ida ville inte vakna, och reagerade inte ens när ja pratade med henne.. men dom försvann efter typ en timme.. haha leeeeeskigt! Där ser man de händer grejer även ute i nåntuna! En annan stor grej som hänt här ute är att min busshållsplats har fått en busskur! FINALLY!
 

KLARA DO YOU COPY??

Nää nu ska jag bada och sen åka på dinner at min vän klaras hus! Det blir asseewwome !

Puss och hej ! / ellen

Kommentarer
Postat av: klari

COPY.

CONECTING TO ELLEN, ELLEN DO YOU COPY?

2010-10-16 @ 16:17:05
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/
Postat av: ellen

COPY.

CONECTING.

COD BLUE IS POSITIVE.

I REPEAT COD BLUE IS POSITIVE.

2010-10-17 @ 19:15:32
Postat av: Emil

LOL LOL LOL LOL

2010-10-25 @ 10:14:12
Postat av: Rebecka

Emil va töntig du e! fett gay att skriva lol

2010-10-25 @ 10:16:17
Postat av: ellen

men hallå, va ledsen jag blir. Dumma emil host oskar host.

2010-10-25 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0