I like it

Äntligen helg. Jag nästan gråter av lycka. Hur härligt är det inte? hihi. Har även varit i stallet och ridit idag, galet värt måste jag säga. Ikväll ska jag bara vara hemma och typ.. sova. Ja, så pigg är jag. Imorgon blir det tidig uppgång för en liten tripp till gränby centrum med sötisarna becka och pou för att uträtta lite hemliga ärenden hehe. Därefter är det dags för..... något jag inte får berätta. Inte för någon. Även fast jag varit nära på att berätta för folk flera gånger och för det, fått pisk av becka. Aj! Det sägs att jag är dålig på att hålla överraskningar just hemliga, vilket är något av en förutsättning för att det ska vara överraskningar. Men ja, själv tycker jag att jag har varit ovanligt duktig. Om det är sant eller ej får vi se imorgon :D





gammal bild, sommaren -08?

puss kajsa


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hihi, smisk på dig! :) <3

2010-10-09 @ 09:51:14
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0