gäsp

Tröttaste perioden på länge, jag har två stadier i mtt liv för tillfället, helt cp eller as trött och tjurig! Jag vet inte riktigt hur detta har gått till, men en liten semester behöver jag iaf! Därför passar det himlans bra att jag imorn vid halv sex tar mitt pick och pack och drar från detta regniga deprimerande land! Flyget ska åka vid halv åtta så jag är väl framme i London vid tio snåret eller?? Har ingen aning om nått faktiskt, vet bara att jag kommer få träffa min kära vän Tove!

Och föressten lycka till mina fina klassvänner på matteprovet imorn :D, nää nu ska jag traska ut i regnet med min finfina hund. Pussiluss / ellen

 Är så gullig så jag bjuder på två såna där fina stunder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0