Fullt ös

Ahmen nice då. Bra uppdatering här märker jag! Har inte ens tänkt på det överhuvudtaget. Slutet på förra veckan var grym, klarade milen på en bra tid, tillbringade fredagen med älsklingen och firade 3 månaders-dag, dock lite i förväg. På lördagen var det fullt ös medvetslös hos favoriten fippi min lilla baby med roliga människor. "Hi you can call me niggah baby"+ett fint litet hopp och lyft. Det är grejer det. Var även i stallet på förmiddagen, fy fasen vad jag har saknat det. I söndags kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde , antagligen inget viktigt alltså. Men ja det har varit en riktigt bra vecka och det är det som får mig att fortsätta kämpa och räkna ner dagarna till nästa helg. Jag och beckiluran har nämligen smidit lite hemliga planer he he he. Puss på det asså

/Kajsa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0