coffe

ÅHHHH ja hade nyss skrivit ett inlägg.. ett typ långt och fint om min tre senaste dagar.. Men ja misslyckades totalt att ladda upp de så hela försvann.... ! Depp på hög nivå nu! Nää nu gav Kajen mig motivation att skirva, ja kan ge er en kort repris på vad som skulle stått. SUCK! 

Iaf, de senaste tre dagarna har vart as chilliga :D, vi har typ gått i skolan två timmar på tre dagar, dock inte bra för intellektuella NV09C. Men äschhh vi klarar oss! I måndags så spenderades lite av min och berits tid på gymmet, musklerna bara svällde, bicepsen växte, svetten rann och proteinpulvret flödade. he he . Nej men vi var väl helt okej, jag fick träningsverk dagen efter så!! Efter gymmet så tog vi tåget ut till oskar. Myspys :D Dagen efter tog vi tåget hem igen, kan säga att jag var jättetrött, vet dock inte varför för vi gjorde inget ansträngande direkt... Måste berott på att jag la min energi på att slå beckan om och om igen på tv-spel mihih. Nää men dagen har iaf bestått av typ en timme i skolan igen, matte <3.
Fast jag och issan hade inte fått nog så vi stannade på mattestugan två timmar och jobbade, de va faktiskt rätt skönt! :D Näää nu ska jag plugga samhällskunskap, prov imorn! 


Nu blev de här inlägget så där osammanhängande igen.. vet inte varför de alltid händer mig, kankse beror på att jag alltid gör typ 100 andra saker samtidigt som jag skriver ajaaaaaaaaaa!
   
Här är iaf jag och min allmänt söta bror. Stolta våra föräldrar måste vara <3
 Puss och hej / ellen
 

Kommentarer
Postat av: tovöööö

fint inlägg ! <3 hihihihii

2010-10-27 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0