strumpor..

Skola ida. Måste säga att de går nått skumt virus i vår klass. INTE COOLT ATT SKOLKA OK! he he. Nej men krya på er alla mina kära klasssötnosar :). Prov idag, gick väl helt ok iaf ! Jag har även jobbat idag, gick faktiskt helt ok där oxå, pratade med lite trevligt gubbar och tanter haha :). Därefter terrade jag erkan i telefonen, tvingade honom att prata med mig i en timme haha.. jobbig tjej?? Nej men är man uttråkad så är man helt enkelt haha!

Neeej men nu ska jag jag chilla lite i soffan och sedan krypa tills korgs, ganska tidigt tror ja ikväll har inte sovit bra på hela veckan så behöver lite sömn för att inte bli psykbryt i skolan.

Tycker bilden va typ rätt så cool hehe :D pussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0