spexat

Denna dag får tre av fem möjliga brödrostar utav mig (toasters). Alltså ganska så awesome ändå, de är inte ofta en dag får 5 brödrostar förstår ni ;). Skola stod som vanligt på schemat. Annars så gjorde telefonutbildning också de, de va roligt, fick mig en liten kick ahha. Blev upplärd av nån kille vid namn micke, han va väldigt trevlig och gav mig tips om hur man ska handskas med surkärringarna :)! Skolan va oxå ok, matte-fysik-samhällskundskap-engelska och sist men inte minst svenska, var de underbara ämnena som stod på listan. Nej vet ni vad kära vänner, jag ska nu sätta mig framför tv:n med en kopp glögg och se kvällens tv avsnitt med pappi! Ska även kolla de avsnitt som kommit ut på internet, speckad tv kväll he he he . ( har föressten två snygga bilder från fysiken som kanske läcker ut, vad är roligare än att leka med konkava minus linser he he he ??? )

PUSS OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0