sawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Måndagkvälls och bio, finfint det! Dagen har bestått av ett häng på staden med min padre och broder, vi hittade en present till modern min. därefter stöttade jag erik i hans jobbinterjuv, det gick tydligen bra om man bortser från de lilla faktumet att jobbet han sökte var idelt och därför inge betalt, besviken Erik kan man säga MOHAHA.

På kvällskvisten begav sig jag erik och lina på bio, Saw 3D , riktigt mysig film.. jag hann ställa mig frågan " varför betalar jag för det här?" Minst tre ggr i varje sceen.. FY FARO. Nej men den va faktiskt bra gjord om man gillar typ käkar som slits ut, ögon som krossas och massa annat smått och gott...

Nääääää nu ska jag vila mig lite i ssängen, förhoppningsvis lyckas jag somna.. ciaooooo / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0