puss

Gårdagen spenderades på maskerad, jag var utklädd till tant zoombie, mihihi. Kuligt! idag har jag faktiskt inte gjort ett enda dugg, eller joo jag och Erik cyklade och var med på intesivpass, JOBBIGT! annars så är det dött här inne i hjärnkontoret, är så himla trött ska nog sova snart haha ! Lina tycker att jag är en torrboll, hon försökte nämligen dra med mig på någon festlighet men jag valde sängen he he he (A). Neej men man måste ladda batterierna, egenligen skulle jag vilja ha en bra bok bredvid mig just nu, men tyvärr så äger jag ingen sådan för tillfället som ja inte redan läst så får nöja mig med att stalka lite klipp på youtube. PUSS OCH HEJ / ellen
Saknar den här tjejen väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0