never let me breathe without you

Är sjuk, halsen värker och kroppen likaså. Känns som en jävla kramp i ben och armar. Soft. Känner mig inte manad till att göra någonting. Absolut ingenting. Det är värt, speciellt när vi har så jävla mycket i skolan som bara tynger och tynger men som aldrig tycks ta slut. Det kommer bara nya skitsaker hela tiden. Snart orkar jag inte ens bry mig längre, och då är det illa. Vart fan är jag påväg liksom? Bad times, come and go.

She said a woman's got to do what she's got to do.
Even if it means she denied herself the truth.
Cause when you're in too deep, you wake up when it's too late. 
If you don't go now, then you'll stay.
Because I'll never let you leave, never let me breathe without you.  
Cause if you're looking for heaven, baby it sure as hell ain't me.

/Kajsa


Kommentarer
Postat av: klaris

gummsi, krya på dej! och om du får för tråkit är det bara att ringa så kommer jag och piggar upp dej :) puss<3<3

2010-11-24 @ 07:37:53
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/
Postat av: tovööö

var glad över att det ialla fall går bra för dej i skolan !! böbjii <3

2010-11-24 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0