monday

Jahhaapp! Måndag igen då, nya tag, ny vecka, nya krafter. Denna dag har vart helt ok! Lektionerna på måndag är väl inte direkt mina favoriter men dom duger! Fick dessutom mitt skåp städad, vilket var en bedrift! Måste ta tag i mitt rum här hemma nu bara... Fy de börjar växa klädmonster på golvet suck suck suck.
En annan bedrift för dagen är att jag är nu är en provanställd telefonist, ahha tufft eller vad??? he he... Nej men pluggat har jag också gjort, fysik och svenska, lite mattis oxå men den gav ingen lycka med sig idag så jag lägger ner matten och nöjer mig med att lyckats bra med fysiken och svenskan ist!
Nej nu ska jag dra ner till antingen mitt rum eller guitar hero... bestämmer mig nog i trappan
Föressten min kära vän cillendillen har återskapat sin blogg natvig.devote.se. en pärla detdär!
puss och hej / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0