ledig!

Hej och hå! Jag är nog en av världen slöaste människor, idag har jag åstakommit så mycket som att ta mig från sängen till soffan... Ett kort besök i köket har också ägt rum! Känner mig dålig, hade tänk att plugga men nejnej! Drack min fösta kopp glögg idag också myss,! ( eller snarare 5 koppar..) ! Ska nämna att jag även somnade i soffan igår.. vakande vid halv sex imorse av att nacken värkte, smart drag..  Nej men nu ska jag fortsätta titta på någon tråkig ointressant film som jag ändå lyckas sätta mig in och inte kan dra mig ifrån.. Och senare på kvällen ska jag och beck och träna och sedan besöka staden som ikväll har öppet till 21.00 för lite shopping !!
Puss och hej! / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0