FREDAG

fredag

Dagens:

* Skola
* Rättegång
* Skriva juridikuppsats


I punktform såg min dag ut ungefär sådär! Men i lite mer lång och utformad text som jag vet att ni vill ha så gick den till såhär he

Sov ut till halvtio tog bussen till skolan tio, lite sådär ruffsig i hårt och rödflammig om kinderna av att springa i skolan alla korriodorer. Därefter engelska med MARIE <3! he . sen Älskade matte. Nog om skolan och över till huvudämnet RÄTTEGÅNG! De är nämligen så att mina vänner som sagt var målsägande i rättegång idag, några andra vänner var vittnet. Vilka som var gärningsmännen tänker jag inte nämna, dock gillar jag dom inte.
Rättegång drog ut till 3 timmar ungefär :). Den gick väldigt bra och mina vänner skötte sig utmärkt en eloge till alla dom :)

För tillfället är jag precis klar med min samhällsjurik uppsats, sitter och smälter arbetet och filurar lite över om något borde finslipas men ja tror faktiskt att jag är nöjd. Fredagkväll<3 skolan. Det blir väl så när man är en oorganiserad tjej på 17 vårar som går natur...

HAHHA fick ett sms av min bror " Min destination säger att största sannolikhet blir att din nästa destination blir MVG om du fortsätter med destination plugg"

Och de värsta är att ni vill inte ens vet vad jag skrev för sms för att få detta svar... eller vad jag tänker svara på detta sms. Det kanske är nått speciellt med tvillingar ändå.

Aja ska fortsätta min fina fredag med en pepsi i ena handen en data i andra och fjärkontrollen i den tredje.

Och imorn ska jag erik och cillen jobba PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0