FREDAG!

Hola amigos :).
Sitter i soffan och väntar på att åka till skolan, eller egentligen är jag långt från klar sitter i pyjamas, osminkad med blött hår.. borde kanske ta tag i mig själv och fixa mig he he he . Kolla förövrigt på en dålig spansk film, alla spyr typ blod, förstår inte om de är vampyrer eller bara sjuka?! aja... Gårdagen var ju jag och beck på stan, vi inhandlade en del niccee, de va jättemysigt på stan! Vi försökte även komma in på efterfest men modet svek oss ahha.. Nää men nu ska jag nog sminka mig, bussen går ju om en halvtimme! Haha föressten jag låste in mina nycklar i skåpet igår.. så jag fick knipsa upp mitt skåp rip lås <3. Fy varför händer sånt alltid mig ?? ...
Kvällens planer är ännu obestämda, vi får helt enkelt se vad dagen erbjuder, men jag skulle tro att de blir en fredagstradition med linus och erik! men den som lever får väl se. Puss och hej! / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0