en bra dag!

Heeej alla mina amigos ! idag är en bra dag :D . Mår bra, är på strålande humör och mina päron viskar bakom min rygg, de ska nämligen ut och "handla" och jag får inte följa med, JULKLAPPAR!! tidig start iår detta är ett mycket gott tecken! :D:D:D Gårdagen spenderades först med mina töntar på skolan, v stannade i två timmar och var anmält störda, våra lärare frågade om vi inte skulle gå hem snart ?!... he he. Därefter tränade jag och beckii mycket lyckat träningspass :D Kvällen spenderades med min mamma och pappa haha ! Faktiskt mycket trevligt, jag fyllde på mammsen med info om de senaste nytt. Nej nu ska jag fortsätta med mitt plugg/ chilleri.
Kvällens planer ser mycket ljusa ut. FIESTA !
puss och hej / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0