wide open spaces far away

I feel these four walls closing in, my face up against the glass I'm looking out.
Is this my life I'm wondering, it happened so fast. Is this the life I chose to live? Its greener pastures I'm thinking about, wide open spaces far away. All I want is the wind in my hair and to face the fear, but not feel scared.

Riktig dålig uppdatering av bloggen, jag vet. Men det är så mycket som är på gång just nu. Två nationella prov i spanska och ett i matte b under tre dagar. Känner att jag inte riktigt hinner med, tiden går för fort. Lever med samma ångest över det som vanligt haha. Aja, finns inget att göra åt. Med cirka 4 veckor kvar till sommarlov samt kirrat sommarjobb tillsammans med ellen känns ändå allt helt okej =)

puss Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0