SOLEEN

Heeej. 

Som ni ser har min lilla Kaj fixat till designen, du är så duktig :) <3. Är riktigt sjukt trött just nu men vad gör de när man har haft en toppen dag/natt igår. Vi hade nämligen "klassresa" med nv1c och tältade, mösss och skööjjj ! Dock blev de inte mycket sömn och det skyller jag mest på mina raringar Beck och Kaj. Riktigt störande myggor när man försöker sova, verkligen som små myggor!

Och dagen i skolan var nästan ännu mer komisk, alla mina kära klasskompisar låg utmattade på bänkarna med ett halft öga öppet, eller i vissa fall inget öga alls och snarkade på lektionerna. Men inte jag, ja var vaken och på allerten hela dagen! Aja ska sova nu men en stor puss till mina fina vänner !! <3

/ Ellen

Kommentarer
Postat av: isabell ;D <3

nämen oj får lilla bälinge vara med på bild :D

2010-06-01 @ 12:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0