.

Heeeej. Ett litet tag sedan jag besökte denna fina sida, så tänkte den förtjänade ett av mina besök. Har inte mycket bra att säga om tillvaron nu faktiskt. Eller jo de är ju lov, men tyvärr hänger ett svart moln med blixtrar i, över mig. Dagen som just passerat har inte varit mig till lags. Efter ca 18 timmars sömn på tre dygn eftersom ja har behövt läsa en engelska bok så hade ja nu boksamtal på boken. Gick väl helt ok. Franksaprovet som följde var däremot inte bra, inte bra alls! Men de som hänger över mig är de jeeee*****vllllaaaa matteprovet, ja hade pluggat sönder för det och de gick rakt åt skogstibblet för mig :(. Aldrig kul att uppleva. Aja nya tag som gäller nu, imorn drar vindarna mig vidare till Öret med kussen. Det blir najsss PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0