regn eller snö ?

Heej och hååå. Torsdag idag och dagen till ära har bestått av skola och träning. Haha mitt liv är så intressant... varje dag ser praktiskt taget likadan ut. Skulle typ kunna leva mitt liv och sova samtidigt. Nej men ibland dyker små solstrålar upp oich lyser upp dagen, som tillexempel solen gjort det senaste dagarna , dock inte idag.. Idag höll den sig på lågnt avstånd.

Kommer dessutom på mig själv med att vara jobbig och mesig hela tiden, ex;  när min brosa går in i badrummet och sätter på badvattnet och jag skriker att jag paxat den sedan några timmar tillbaka och slänger mig mot badrummet.. (helt seriöst oxå) dock förlora jag kriget. Efter att stoltheten svackat så snodde jag alla shampon och balsam som fanns där så jag vann väl ändå kanske, dock med en ännu en större känsla av jobbighet. Men ack den går över. Aja ska duscha nu ahah , med alla shampon och balsam i hela huset...

PUSS OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0