måndag

Heeeej. Har precis skrivit klart en deppig novell , om en hund som ska avlivas. uscch uscch. Och tro de eller ej det är mitt val att skriva om som alla hjärtansdag berättelse, jaa man under hur jag mår physiskt? .. Ja deppad blir man iaf och känner massa behov av att gosa med min egna lilla juvel, min lille hund. Såå go han är ändå!! Annars har dagen bestått av skola efter en veckas lov, detta kändes väl både bra och dåligt. Fick träffa folk som jag saknat något mega duper mycket under lovet som var underbart att träffa. Dock var även plugget tillbaka, och dessutom känns det som om de har samlat kraft under hela lovet och nu släpper ut all sin onska samtidigt på mig. Har massviss att göra .... Men tror ja ska gå en sväng med min lilla poärla ist han lär behöva de efter en dag ensam nu, även om ja redan gått en sväng för två timmar sen haha men man är väl en snäll matte? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0