Helgen

Heej och håå. helgen flyter. Innehållsrik har den också lyckats vara ! . Fredagseftermiddags uppdrag med issapissa och kajen. Därefter hem till min madre och fylla på med kolhydrater och proteiner för bränsle. Sedan bar kvällen av till min vän ida med alla mina sötnosar :). Ruuligt var det där :). Lördagen bestod av en plågsamt tidigt morgon pågrund av ridningen . Därefter begav sig jag och madre ut på våra stålhingstar på äventyr, vi upplevde både blodvite, näradödenupplevelse med en lastbil och krock med några stackars trotoarpromenerare. Efter att vi lagat middag begav jag mig ut med min vän cillen och mötte upp lite klassvänner, efter en stund betsämde sig och min vän att vi borde hälsa på några gamla vänner oxå, så vi begav oss österut på äventyr alltid lika trevlig med dig cillen ! :) Dagen till ära består av muskelpumpning med erik och plugg. PUSS OCH HEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0