Gurrkkkaaaa

Heej och håå.

Först och främst skulle jag vilja anmärka på att jag och Kajsan är rätt lata, vi orkar helt enkelt inte sätta oss ner och skriva lite här haha, därför den dåliga uppdateringen :D. Aja dagen har bestått av en väldigt trött och lite irriterad Ellen, (förlåt om nån råka ut för detta ! ) , detta beror på att jag var på slagsmålsklubben igår och kom inte hem förns halv tolv och ni nattugglor som tycker halvtolv är tidigt och jag är tönt har fel, en människa behöver åtta timmars sömn, och jag helst fler för att inte bli cp dan efter... Annars idag har jag nu vart på träning, helt okej gick de väl och de visar sig att jag ska hänka a-laget och möta AIK på lördag, antagligen blir det väl bänken men ändå lite nervous! AIK spelar ju trots allt i alsvenskan tror ja ?? haha... aja nu ska jag plugga matte PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0