en gårddag

Heeej.


Gårdagen finns det inte mycket att säga om förutom GRATTTIS TILL MIN PÄRLA KAJSA ! Kajsa fyllde hela 17 vårar igår och det firades med lite tårta i skolan(bakad av mig (A) ) De va mysigt :) ! Annars så åkte jag och ida till gymmet efter skolan, de där j*vla schemat vi fått dröjer typ 3 timmar!! Så vi hinner aldrig göra klart utan kör halva på sisådär 2 timmar, ändå sjukt trögt! Aja lite mysigt att prata av sig med ida ändå :). Sen på vägen hem svängde jag in till min Tove, hon hade lagat mat till mig så det var direkt till ett dukat bord som nån gubbe i ett gift gammalt par :) myssspööss ! Det var gott och en mysig middag! Därefter satt jag med skit svenska läxan tills tolv på kvällen. inte mysigt. Aja hoppas Kajsas dag var den bästa, det förtjänar hon! PUSS OCH HEJ skolan kallar !



Kommentarer
Postat av: kaajsi

TAACK ELLEN, du är bäst!! :D <33

2010-03-27 @ 13:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0