I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

Det har varit ett par trevliga dagar i uppsala, men nu är jag tillbaka i öregrund. Soliga, vackra öregrund haha. Trots det är det nästan inga som är ute. Kan det bero på att de som bor här är extremt tråkiga? Kanske det. Eller så kanske det helt enkelt är så att alla bara taggar inför midsommarafton på fredag, wiiihooo. Det gör i alla fall jag! Det blir nog underbart!

Dagen har tillbringats med mina sötnosar; sofia och julia. Stekte hemma hos sofia hela dagen, brände mig lite. AJ! Men någon brun, snygg, sommarfin bränna imorgon är inget jag räknar med, det kommer aldrig hända. Om jag har tur kanske jag möjligen har solat mig till en lite mörkare nyans av ljus, ljus beige.... haha. Det är väl det jag brukar lyckas åstadkomma under
somrarna. Livet är bra tufft ibland alltså.. ;)

Snart kommer min söta, snälla, rara, gulliga vän ellen hit. Vandrat ända från kavarö (4km) har hon. Duktig tjej? Nja, hon gnäller mest över att det är massa mygg och att det är kallt, hon är inte speciellt härdad den där ellen. Inte som mig direkt he he. Hoppas alla har haft en rolig dag i sommarvärmen, det har jag iaf! Vi hörs :*

Puss K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0