SOMMAR






Tjooooo :D

Länge sen uppdatering nu från min sida, påminde min kära vän kajen mig med dessa fina ord "skriv på bloggen tönt! " Hahah :D ! Men iaf, midsommarafton i fredags, riktigt niccceee !! Firades med mina raringar plus massa andra filurer ute i öregrund och min stuga :D ! Annars så är vädreet på topp nästan varje dag, helt underbart!!! Var och badade med issanpissan idag på lyssnarängen, riktigt skönt! Morgondagen vankas nog också med bad, kanske med totte om ja kan tvinga med henne ville säga ! :D:D . Aja nu måste ja checka in Brasilien-Chile igen !! Föressten vet ni vad ja just observerade, min lilla pärla wiggen har lagt på sig några kilon de senaste veckorna, ILLA!! Hårdbantning gäller nu!!

Ciao ciao / Ellen

Italien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0