Snart slut!

Heej.

Sista provet nogånsin, eller åtminstone för två månader framåt och de känns som föralltid! Känns asbra! Nu väntar bara sommaren och ledighet!! Dagen förövrigt var rätt okej. Fint väder, en tripp på staden med issan, försökte döda tiden så mycket som möjligt och följde henne till och med till gymmet, snäll tjej? Sedan slog jag en signal och terrade en aning sömnig Lina i nån timme innan mamma pallrade sig ner till staden. Bion var bra, dock fick jag ingen mat i mig utan bara godis så känner mig lite hungrig nu :/ . Annars så saknar jag redan min kusse i skolan :(. Kommer aldrig mer kunna sms och få nån att äta med om de krisar i skolan. Eller bara ett litet hej i korridoren, dock leder detta till att ja får mig en tripp till itali i höst hos henne ! :D






Puss och Hej ! / Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0