.

ONSDAG ! Alltså livet är så himmmlaaa skönt just nu, typ första gången på ett halvår som jag inte går in i väggen varje dag och får magsår typ en gång i veckan! Dagarna bara rullar på lixom. Kom till skolan idag lite efter lunch, efter en sovmorgon, åtminstone från min sida. Hade sedan en lektion och sedan rullade jag vidare till stan. Fördrev tiden en stund på burger king med en milk shake mummmaa! Sedan cyklad jag, bettan stålhingsten och Erik hem. Fotbollsträning och snart ska jag upp och kolla på niornas bal med cillen.

Och sist men inte minst en dag kvar i skolan *gör kajsas små händer och ler* !

Min lilla nusse på bilden !



Pusssss och heeeej /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0