I like

Är just nu i öregrund och taggar inför imorgon då jag och ellen ska ge revansch på kärringen som försöker blåsa oss på våra sommarjobbspengar. I detta fall anser min mosters man att alla medel är tillåtna, och jag håller med honom. Payback is a bitch you know hi hi... Bäst för tanten att passa sig ;)

Efter det bär det av ut på vyschan med min älskade julia, vi ska nämligen leva som bönder i ett dygn och bo ensamma på min andra moster evas och hennes mans bondgård. Där ska vi, tro det eller ej: mata kossor, gå runt med gummistövlar och sådana där snygga blåa "overaller" alla bönder har samt vara hundvakter. Ser man på! Vi får se hur det går med tanke på att jag är rädd för både hundar och kor.. Aja, ska inte klaga. Livet är allt bra härligt ibland :)
 

Haha, julia bästis har alltid varit en liten bonde innerst inne ;) ♥

Puss Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0