alllsssååångg

Hallååå :).

Gårdagens allsång på skansen va niccceee. Kom dit rätt sent så chans på bra plats var ganksa liten, men dock lyckades vi lokalisera sitt platser som ingen satt på, tanken på att det fanns en anledning till att just bara dessa platser var ledig slog ingen av våra hjärnor, dom va tyvärr lediga för att man inte såg nått.... Men vi klättra upp på en elgrejsimojs så det blev as bra, nästan första parkett, där ser man vad man kan fixa med lite kreativitet! :D

 Hahah måste bara nämna vad min kära vän Brynö gjorde, iaf så stod vi där i kön till allsång, när vi kom lite närmare såg vi till vår fasa *
*50 kr upp till 15 år
*över 15år 130kr
* pensiornärer 110 kr.

Vi kan ju inte gå in för 130 kr tänkte vi alla tre! Snåla som vi är kommer vi på den awessoome idén att vara 94or som fyller år sent, som alltså fortfarande är 15 år. Dock när vi väl kommer fram till kassan efter att ha tränat in vår nya identitet väl, och killen frågar om ålder svarar Lina:

killen: Ålder?
Lina: Jag är 93a, ELLER NEJ FAN 95, NEJ NEJ MENAR 94! Eller nej alltså jag har inte fyllt än, är 15 år!
Killen: Ouuufffff, (observera att han var ca 22 år gammal). Hahha, vet du vad det där kallas? Jo omvänd blablabla,( nått åt de hållet sa han)
Lina: heheh

Hahhaha, iaf så fick vi gå in för 50 kr, vilket var hela meningen så mission completed! 


Aja dagen till ära har spenderats med erik och cissa, cykeltripp till ikea, gymmet och sedan till cissas lägenhet i stan.

Nu ska vi se va som händer ikväll, antingen är jag nog med Tove och myser i stan, eller så gör jag nått annat haha :D


Ciaooooo / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0