sttttttteeeekkkkkkkkkk

Söndag today :). Klockan slår snart 12.13. Alltså läge att hitta på något ! :D. Är riktigt sugen på att typ åka vattenskidor eller något sånt, men tyvärr är ja i muppsala och får väl nöja mig med att ligga och steka på nån strand. Gårdagen spenderades som sagt med cissan :), först stek på stranden och sedan fotbollskväll, hahah vi kom även in på en del cp spår på youtube haha. Efter att vi legat och slötittat på nån b-film på tv så åkte cissan hem.

Eftersom att jag är så hiiimla rolig så tog ja tillfället i akt att skrämma emil och rike lite, gick ner i källaren oh skrämde skiten ur dem båda, as kul ! Dock så ville de använda resten av kvällen med att skrämma mig... så jag vågade knappt sova :(.

Aja nu ska jag och mickan åka och bada någonstans, läget är obesämt, men vi funderar på länna, men annar blir det väl lyssnarängen eftersom att de är nära att cykla.

Pussssssssss / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0