KAJAK

hoolllla, använder mig av Tottes favvo hälsningsfras :D. Känner mig lite halvmör i kroppen just nu, både bränd och trött. Har nämligen vart ute och paddlat kajak hela dagen med rick, emil och philip. Det gick bra, ingen olycka inträffade! Solen stekte p axlarna hela dagen kan ja säga !! Just nu sitter jag och kollar igenom lite sista minuten resor, längtar stört mycket bort från detta land !! Saknar dock civilisationen lite, känns som om jag inte träffat visa sötnosar på evigheter !! Imorgon drar min familly hem, jag funderar på att stanna kvar är och kanske bjuda ut en friend, får se hur jag gör. Hahah sorgligt jag börjar nästan bli en örretbo... Synd att kajen inte gör mig sällskap, ja menar ja får hänga själv med rullatorerna och gänget utanför systembolaget :OO. Ajaaaa
Pussss / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0