It always occurs to me, how lovely you look today

Idag har jag gjort typ.. ingenting! Men det är skönt, så ska det vara ibland. Nu sitter jag och väntar på att mina gullungar j & s ska masa sig hit någon gång, snabba är dom ju inte i alla fall... Precis som vanligt alltså ;) Vad vi ska hitta på ikväll är fortfarande oklart, men va fan det är sommarlov och dessutom är planering sjukt överskattat!

"Where did you find that soul of yours?
You must have travelled from heaven, and searched through the garden of love
I swear there's a light, when your eyes touch me
It's like the sun reaching down from the sky
When you touch me with your eyes it's like the sun from the sky
I'm in peace"

Puss Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0