I swear it's you that I've waited for

Sämst uppdatering, men har inte varit hemma så mycket så jag har inte orkat. Vad är din ursäkt ellen? ;) Lördag-söndag-måndag var jag med underbaringen herman och igår var jag med min lilla filuring issa. Vi satt och pratade i många timmar, sedan bakade vi en kladdkaka som blev god trots att issa la i mjölk istället för mjöl haha... Klantskalle på hög nivå! Efter det kollade vi på några avsnitt av the oc, grymt som vanligt! Idag blir det bälingebadet med issan pissan.. lantis *host*... Trevligt värre, inget slår ju en rundtur ute på vischan :D

Puss Kajsa


Kommentarer
Postat av: issanpissan

haha, vanligt misstag. Den blev säkert bara kladdigare och godare ;D Och du gillade bälingebadet. i know it ;)

2010-07-17 @ 23:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0