Halloj

Heeejhåå :)

Kom hem igår från en helg med vännerna, kajsa emil och oskar. Möössigt :)! Vi hann med att både få runt 100 fiskar och dessutom nästan bli överfallen av någon mystisk skogsvarelse :O! Var så himla trött igår när jag kom hem så jag orkade inte ens träffa min sötnos Lina som vart bort i HELA 5 veckor! Saknat henne så himla mycket!. Idag har jag målat om huset, eller åtminstone hjälpt till :D. Efter detta så åkte jag, Lina och hennes mamma och gymmade, det var faktiskt skönt, skönt att träna lite igen hahah....

Hahah funderar förressten på att lägga ut en video på fiskARNA själva, får se hur vi gör med den saken :D

Aja nuu ska jag och mina vänner cissa och linda hyra en film och decka i någons av våra soffor . Ciaooooo / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0