:)

Hej och håå.

Dålig uppdatering av mig med, vart lite upptagen faktiskt, och min älskade dator har inte vart min bästa vän heller, eftersom internet knappt haft nån mottagning alls, men nu är den tillbaka ,yeehhh. Dagarna som vart har vart niccceee, måndags var bad med beckisen och sedan bio med beck och lollo, den tredje boken i twilight-serien. Gårdagen spenderades med Klaris på café i staden, Mööspöösss. Idag har ja först badat med beck och klara, sedan åkte ja hem till beckis och duscha och sånt och sen hade vi grillkväll där, med lite folk och min kära vän maral också ! Nuu är ja lite trött sådär så ska snart sova så ja orkar med mina friendisar cillen och erik imorn.

PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0