:D

Bonjour!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt, för tillfället gör jag ingenting, ska kanske nattbada med beckan sen, vi får se :). Annars så har jag vart med mickan idag, höll på att bryta foten när jag prövade hennes klackar, behövs helt klart träning från min sida!! Gårdagen spenderades till slut efter många om och men med mina damer, lovely, har saknat totte mega !!, skulle egentligen följt med lina, linda och matilda till stockholm och hälsat på några killar vi träffat i Gothia för nått år sen.. men jag har tyvärr värsta problem med att ta beslut haha. men aja får hänka nästa gång ist :) . Ajaaaa nu ska ja stress sms:a beckan

Puss och heeeeeejjjj / ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0