cykel marodörerna

Hemma igen. Har nog aldrig vart så trött förut, eller ska inte överdriva, men nästan faktiskt! Mina ögon vill bara stänga och inte öppna sig igen på ett flertal timmar, men ja ska stå emot ändå! Orkar inte ens följa med och ta kvällsdopp med kära beckisen (mf) och då är det illa! Aja anledningen till denna oerhörda trötthet är, att jag och mina vänner Erik och Cissa kände oss lite äventyrslystna vid sådär elva tiden imorse, så nån av oss (antar erik) kom på den lysande idén att ta ståhingstarna och hojja till Länna badet, ( Observera att länna ligger cirka 2,5 mil bort). Så iaf så hojjade vi dit i den daskande värmen, faktiskt väldigt mysigt men även lite tröttande. Väl vid badet så utmanar nån liten kille mig att hoppa från nån sex meters klippa, dum som ja är så säger jag " hoppar du så hoppar jag" självklart hoppar han... Och även jag tillslut haha och faktiskt även erik. Men det var kuligt. Vägen hem var aningen annorlunda, första stoppet blev en mack i almunge, chip kokosboll och vatten blev vår färdkost hem. Första milen gick förvånansvärt bra och snabbt dock fastnade vi vid en busshållsplats i funbo i cirka en halvtimme... illa. Men men vi kom hem tillslut och vi lever!  Nästa sommar blir det lugnt cykelroadtripp med min friendisar. Lugnt cooolaste cyklarna ever. Aja är stört trött och ska decka vid tv:n.

Pussss Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0