torsdag

Me are back on track. Torsdag är snart över, men dock var detta en väldigt händelserik dag, har en aning ont i huvudet av allt som snurrar runt i skallen på mig!. Dagen börjar med skola då , ett engelskaprov i hörförståelse, det gick ganska bra :), eller sådär ska man nog snarare säga ... Sedan efter det var det muntlig redovisning i franska, rätt chillit :), är förstås en naturbegåvning på att prata på svenska om franska saker ;). Resten av skoldagen flöt ihop, historia och biologi var det. Efter skolan får jag sitta och vänta på min vän Erik, som slutade senare än jag, och dessutom visat sig att han glömt att vi skulle ha sällis, BUSSIGT!. Dock tvinga jag honom att gå tillbaka... Så ingen skada skedd. Vi begav oss sedan mot nya äventyr. På äventyret fann vi en varsin lapp att fylla i. Denna lapp gjorde så vi fick följa med på skidresa på påsklovet, heeerligt ! . Efter detta besökte jag min vän tove i hopp om att baka, men vi sköt upp det en timme, min vän är seg, så under denna timme bestämde jag mig för att  springa hem igen, hämtade the golden lapp igen, nu även påfyllt av min madre, jag mötte upp erik och vi begav oss och postade lapparna i den gyllene postlådan som satt på kyrkan . haha. Vi sade adjö efter uppdraget och jag och Tove fick äntligen baka våran efterlängtade tårta. Dock saknade hälften av igredienserna så vi fick gå på känsla, hmm de lär ha gått braa..... Har dessutom skickat in min biologi uppsats, NERRVVOOOSSS,

OVER AND OUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0